Sunday 24 July 2011

kunjungan kalian dihargai~





yes !
niera hidangkan dulu gambo2 kami kat atas tu bg tatapan semua yg dtg jenguk2 blog niera yg x seberapa ni..hehehe,,
Assalamualaikum :)

semalam bersamaan 23 julai 2011 ada program khemah ibadah di sekolah tempat niera mengajar~
n then niera call kamila n ajak join niera jual dadih sbb niera x de assistant..hahhaa..
n niera srh dye ajak sape2..n then hanna ok jepp nk ikut join..huhu~
x sangka last2 minute mnx tlg ada gak yg sdi tlg..hee~ tenq2 :)

11.45 pg diorg sampai bidor ni..n kamila kol aku cakap dah sampai..aku pon bwk kete punya laju g jemput dowg dpn kfc bidor..n then terus bwk dowg gi sekolah tgk LDK 4..lakonan berkumpulan..dowg segan2..hahaha~

masa makan tgh hari,aku dah nk bawak dowg mkn kedai da..tp guru besar sekolah aku ajak mkn kat sekolah je..sbb mknn byk lebih..so,aku on jela..jimat duit..keh2..makan nasi berlaukkan ayam msk merah dan sayur campur..mmg sedap..nyum3:)

dah abes mkn tghari,ayh tepon tnye samada kemy (kamila) n hanna dah sampai lom..aku terus gerak blk umah sbb nk beli ais n tepung atas arahan guru besarku..hahaha!
dah beli semua2 tu,aku bawak blk umah aku yg agk "bzy" cam aku..tgk gmbo kat atas tu wat rujukan k..hahaha!

then,solat..kms n masukkan dadih dlm box..go to school back !
sbb aku jaga pendaftaran ibu bapa..dorg pon tunggu dadih aku tu sampai ada org beli..hahaha!
dah la baru pas hujan..aku dah riso dadih aku x laku sbb semua org tgh sejuk2 en..alhamdulillah 60 bekas dadih hbs dijual drpd 69..hehehe..tenQ2 korg~ wee~

penutup program kak syikeen dah pggl aku dah sbb kne sampaikan hadiah n sijil2 kat org2 yg sepatutnya..adoi..
tp nk wat cmne..dah aku ajk cenderamata..just do it k niera !
aku pon pergi la dgn muka slamber..
mandi peluh kot aku kat depan tu..haha !
lama sgt..x rasa angin pon..
ok !
sekarang turn cabutan bertuah..
ada 3 jenis hadiah..
*gula 2 + tepung
*hamper
*minyak
nombor disebut2..
bila nombor aku ni??hahaha..
aku pertaruhkan nombor 64..
lalalalla~
sorg demi sorg dapat hadiah termasuk guru2..
aku??
dan tiba la cabutan bertuah yg terakhir..dpt minyak..
78..x de !
86..x de !
64..akuu !
what???minyak??hahahah..ni perli srh aku rajin masak ni..hahahaha..
aku tukar dgn kak zahara yg dpt hamper..hahha..tenQ kak :)

ptg blk..aku trus bwk dowg tgk henset sbb kat bidor ni ada kedai murah..lalalla~
touch screen 200 lebih je..samsung..
esoknya~
kemy n hanna kuar kan duit n beli fon yg sama tp hanna kuning kemy putih..huhu~aku??
tunggu pink ada kot..hahaha..pink hbs stok plak..
tp mcm syg duit nk beli sbb aku baru beli henset baru..hurm..

n pg td kami sarapan then gi ronda2 tapah...
x gi mana pon...sbb tiket bas dowg kol 3ptg..
pastu bg kemy test drive kete kancil aku tu..hahaha..
then mkn n shopping skt..
n dowg pun naik bas..
tenQ kwn2 sbb dtg :)
love u all so much !

0 000 Budak Comel: