Saturday 22 September 2012

Sibuk Di Kampus Menjelang Hari Perkahwinan !

Amboi amboi amboi ..
Lamanya diri ini tak update kan blog yang semakin suram kusam dan layu ni :')
Terima kasih kepada semua follower yang masih setia melawat blog ni tapi mesti boring kan, sebab blog ni tak de cerita dah .. hik3.. sory sorry :')
Actually sebelum 22 September 2012 memang sibuk uruskan itu ini itu ini then semalam (22 September 2012) ada 1 program besar peringkat kebangsaan yang mana niera pun terlibat sebagai ajk protokol dalam program tersebut.. Seminar Kebangsaan Pengajian Akidah dan Agama II (SIGMA II) ^^ Fuhhh, pengalaman pertama yang takkan dilupakan.. Pengalaman ni mana ada jual kat mana-mana, sebab ia berharga .. Hanya orang-orang tertentu je yang dipilih ALLAH untuk menghadapinya.. Ehh, ini tak bermaksud niera nak bangga diri dapat melibatkan diri dalam program besar tapi maksud niera umum.. contoh jual ayam, hanya insan-insan tertentu yang berpengalaman dapat menjual ayam sampai habis dalam masa yang singkat.. Yang penting kita mahu belajar dan timba pengalaman itu.. Kalau sepanjang mencari pengalaman tu , tiada apa kesilapan yang dilakukan, itu bukanlah pengalaman kerana kesilapan itu mengajar kita untuk lebih baik sebenarnya :)
Terima kasih kepada semua yang terlibat ^^ yang terlebih terkurang mohon maafkan :')



Dr Muhaya berkata " Lupakan segala peristiwa negatif dalan hidup dan mulakan hari seolah ini hari pertama dan terakhir kita hidup "

Counting days to my wedding ! 
ramai yang bertanya macam-macam tentang kawen ni, 
insyaALLAH nanti ada la yang terupdate tu @_@