Saturday 1 December 2012

Empat Terima Kasih Kepada Empat Blogger Ini !


Alhamdulillah. Rezeki datang lagi. Terima kasih tak terhingga. :) Rezeki apa? Apa pulak kali ni yang Niera menang? Ehh, pasal menang ke nak berterima kasih ni? Siapa pulak blogger tu? Jom teruskan bacaan .


Terima kasih yang pertama
Kepada blogger [INI] terima kasih sebab pilih Niera sebagai salah seorang pemenang antara 50 yang menang pendrive 4gb. Terima kasih dan buat pengetahuan admin blog tersebut, Niera dah pun hantar details ke email yang diberikan. Harap diterima. Jimat duit tak yah beli pendrive. heee. Tahniah juga kepada pemenang yang lain. Sebenarnya dah lama kot Niera join segmen hencek blogger ni tapi alhamdulillah tak sia-sia. Inilah yang dinamakan rezeki selepas kahwin ! ahakkss! :D

Terima kasih yang kedua
Kepada blogger [INI] yang sudi memilih blog Niera untuk direview. Blog Niera terpilih antara lebih 100 yang lain yang juga meminta untuk direview. Alhamdulillah. Harap dia dapat review Niera supaya Niera tahu dimana kelemahan dan kekuatan blog Niera ni. Ye lah, nak juga menarik orang ramai masuk ke blog comot ni kan? heeee.

Terima kasih yang ketiga
Kepada blogger [INI] kerana sudi masukkan gambar Niera yang comot bersama suami yang comel ke dalam entry beliau. Terima kasih atas doamu. Semoga dikau juga akan jadi seperti kami. Berkahwin demi meraih cinta Ilahi. In sya Allah. Ameen :)

Terima kasih yang keempat
Kepada blogger [INI] kerana telah pun menjadikan blog Niera blog ke 19 yang telah pun direview ! Alhamdulillah dan terima kasih. Banyak betul blog dia kena review. Follower pun menaik je tiap kali Niera singgah ke blog dia. Dia rajin promote rupanya. Yang Niera sangat-sangat perasan tentang dia adalah dia suka sangat memenuhkan notifications Niera di facebook ! Ahha ! Rajin betul dia dengan group2 blogger tiap2 hari. heee. Jeles betul dengan line internet dia yang macam laju semacam! heehhehe :)

TERIMA KASIH !

 


13 000 Budak Comel:

Cik Fie Cik Fie said...

haha . sori kalau dah penuhkan notification akak . line pon sebenarnya bukan cpt pon . saya pki send button je klw nk promote cepat . kihkihkih . :)

Unknown Unknown said...

dapat sekalung tahniah dr aisyah..wow

Lokman Lokman said...

rezeki pengantin baru.. ^_^

yana M yana M said...

wah rezeki tuh..jelesnyer ;p

Unknown Unknown said...

Tahniah kak .

http://yayalarhsecret.blogspot.com/p/awesome-ga-in-blog.html

Unknown Unknown said...

sama-sama..terima kasih jugak atas doa niera :)

sHaRiNa eLyaNa sHaRiNa eLyaNa said...

ngn sha xda? heheh

cci cci said...

wah rezki.. tahniah..

Unknown Unknown said...

Tahniah!!!!

Nur Baiyah Nur Baiyah said...

tahniah!!bestnyer..@_@

✿INA AINAA✿ ✿INA AINAA✿ said...

wahhh tahniah!!!!! hehehe memang klas la sis ni! heheh eh eh lupa lak, kita sama baya.. =D Memang klas la Niera ni

Unknown Unknown said...

Wah..:)Niera..rezeki pengantin baharu ni melimpah ruah..alhamdullilah..:D

belogisam belogisam said...

wow,, banyaknya