Tuesday 16 April 2013

Review Produk Terbaru Korea : Leader InSolution Collagen Mask from Cathyjoy

*BACA SAMPAI HABIS SEBAB ADA HADIAH MENANTI PEMBACA SETIA AISYAH HUMAIRA'*
Teringin tampil cantik? Berseri tanpa kulit kusam? Jom Niera cuba share kan dengan semua tentang produk terbaru dan terlaris di korea namun masih belum ada di malaysia. Dengan harga jimat dan produk ini sangat berkesan dan juga best !
LEADER INSOLUTION MASK
Untung pengetahuan semua, produk ini menjadi produk nombor 1 di Singapura dan dia sangat terkenal dalam dunia korea sendiri. Tak hairanlah kenapa muka-muka artis korea nampak fresh dan bertenaga kan? Jangan risau kerana produk ini :
  • No Alcohol
  • No Mineral Oil
  • No Artificial Pigmentation
  • No Paraben
  • Good For All Skin Type Mask
Kat bawah ni adalah semua produk dari Leader Insolution. Semuanya sangat best dan harga pun sangat berpatutan. Sekitar RM8.50-RM11.90. Murah kan? Niera guna yang nombor 15 [Collagen Lifting]. Memang best ! Kulit terasa lebih muda dan segar ! Awww ! ;) 


The Latest !
Leader Insolution Mask
Promo 4 x 25ml
RM39.60 RM33.90 


Perkara pertama adalah dari segi bungkusan mask tersebut. Kat luar bungkusan tu ada penerangan tentang klit muka kita dan kita boleh decide nak guna produk yang mana. Sangat mesra pengguna.

Yang kedua pula, Bila kita buka bungkusan tersebut, kandungan mask dah sedia ada bersama kolagen [sebab niera pakai Collagen Lifting] yang telah sedia ada dalam bungkusan itu dan dah pun ready ada dalam mask tu. Keluarkan dan terus boleh lekapkan kat muka. Wow ! Mask tersebut menutupi seluruh muka. Itu yang sangat best. Mask juga terdiri dari produk berkualiti tinggi. Mudah melekap pada muka dan dia takkan mudah tertanggal. Bila sudah dilekapkan, wow, terasa sejuk dan best. Niera tunggu sampai collagen kering, adalah sekitar 2 jam. Sebab masa Niera pakai waktu malam, so sangat selesa. Rasa tak nak bukak ! Bila dah bukak, Niera dapati kulit lebih lembut, gebu dan segar [lihat pada gambar selepas] ! Mak pun tegur dan mak pun ikut teruja nak pakai ! Baru 1 pek digunakan tapi dah berhasil ! Untuk kesan yang lebih baik digalakkan pakai 2 minggu sekali. 



Berminat? Jom ke http://www.cathyjoy.com/ dan macam-macam produk korea yang sangat best ada kat situ. Jangan risau sebab niera dah bagi tahu awal-awal, produk ni murah dan berkualiti. Sekarang mask yang Niera gunakan ada promosi hebat !

RM60.00 RM 49.50


BERITA GEMBIRA BUAT PEMBACA AISYAH HUMAIRA'
http://www.cathyjoy.com/ telah menawarkan diskaun hebat kepada pembaca blog ini, cuma nyatakan code 8868 dan ianya sah digunakan sehingga 31 Mei 2013 !! Guna code tu dan akan dapat diskaun !! wow !! Rugi tak rebut sebab mak Niera pun rebut peluang ni ! 


So, tunggu apa lagi? Pergi ke http://www.cathyjoy.com/ dan rebut ramai-ramai ! Produk yang paling best setakat ini bersama Niera ! Rugi tak beli. Buat sang isteri, buktikan kita juga cantik dihadapan suami ! hihi ;)

# Boleh juga ke blog [ini] sebab dia juga salah sorang blogger popular yang review tentang produk best ini tapi bukan Collagen Lifting.

#PERHATIAN : You may insert coupon code during checkout. Kindly point to "Cart" at the top right side, click on "view cart" and then "Use coupon code" 

14 000 Budak Comel:

Unknown Unknown said...

Wah.. Menarikkkk ;)

Unknown Unknown said...

wwah..best ni..nk jd muda juga..:P

✿Cik Cappuccino Latte ✿ ✿Cik Cappuccino Latte ✿ said...

nk try jgk laa

✿INA AINAA✿ ✿INA AINAA✿ said...

ena dapat juga email dari cathyjoy ni, tapi tak reti nak promote macam mana sebab tak tahu menahu lebih lanjut mngenai produk ni.. huuu

Hanis Zulaikha Hanis Zulaikha said...

diskaun brapa % niera???mcm menarik je...

http://www.wadahberbicara.my/

Nisa Nisa said...

wahhhh, mesti cuba ni. :D

EkaTikah EkaTikah said...

wah, harga pun berpatutan. nak try la nnt :D

aisyah humaira' aisyah humaira' said...

@Cik Honney X PASTI BERAPA peratus dan yang pasti memang best !

Fatin Diana Fatin Diana said...

menarik! macam nak cuba, tapi FD dah pakai banyak produk. takut effect apa2 pulak nanti. nice sharing ^^

Carlos Santiago Carlos Santiago said...

wohoho..sy pakai masker madu je.

zafirah zafirah said...

tak penah pkai benda2 ni semua tapi teringin ;) nak la try jugak...hee

my notes my notes said...

assalamualaikum ... thanks share ... mcm nak cuba gak ... harga pun nice jer ...

Unknown Unknown said...

padan la aweks korea cantiks.
hehe ..

bole juga ni :D

Cik Fie Cik Fie said...

macam bagus :)