Sunday 16 June 2013

Review Pemenang Contest Headerku Owsem

Maaf lambat review korang semua yang telah menang dalam contest anjuran blogger Sharina. Tahniah ! Sorang je yang hantar details kat Niera tapi takpelah, Niera review semua yang menang. Tahniah dan korang-korang yg datang jenguk ni, boleh terus terjah diorang okay !
http://ayinzpunyablog.blogspot.com/
Serius comel sangat blog dia. Kata-kata di header yang sangat memikat hati. Simple but nice. Kemas dan ringan. Ehh, suka sangat lah dengan blog dia. Maklumat yang penting je dia letak. Keep it up! 
http://farahanidzaharis.blogspot.com/
wahwahwah. Nasib baik url blog nama melayu, ingatkan dah masuk dunia korea. hihi. Blog yang tenang, santai dan superb best! Niera x tahu apa maksud kat header awak tapi yang pasti ianya comel ! Yang penting, blog awak sangat kemas. Tak de benda2 mengarut dan pelik2. Keep blogging !
http://smileandsmile123bye.blogspot.com/
Alahaiii, comelnya awak dok kat header tu, kata-kata di header sangat menyentuh, akak doakan awak dapat apa yang awak doakan. Blog cantik sangat. Akak pun teringin blog cenggitu. mudah2an awak terus berblog. Suka dengan design dan kekemasan di blog. Best!
http://dramaticyang.blogspot.com/
Blog yang sangat sempoi. Simple but nice. Peminat korea jugak ni. Siap ada lagu. Maybe penggunaan warna background better pilih yang soft sikit. Nampak lebih lembut san akan menonjolkan tulisan di header awak. Tulisan di post title juga mungkin boleh kecilkan bagi memudahkan orang membaca post title awak. btw, semuanya okay ! Keep it up !
http://arenaeye4.blogspot.com/
Header sangat comel dengan kehadiran diri awak. Blog okay, tapi lebih baik kurangkan gambar di sidebar sebab bila gambar2 tu tak sama size, dia nampak sedikit tidak kemas, cuba masukkan ke dalam scroll. Pemilihan gadget utk sidebar juga harus bijak. Pilih yang penting dan buang yang tak penting. Banyakkan lagi belajar, insyaALLAH berjaya. 
Ya Allah, give me the knowledge and wisdom to talk to people about your beautiful Islam. Ameen.
Maaf andai terkasar bahasa, Niera juga bukan sempurna untuk menjadikan blog sempurna di mata semua orang. Selamat berblogging. Doakan Niera selamat terbang ke bumi Mesir kurang 2 minggu lagi dan semoga Niera berjaya jawab 4 lagi paper final exam yang akan berakhir 27 Jun ini. Niera sudah follow 5 blog diatas, anda bila lagi?

11 000 Budak Comel:

Unknown Unknown said...

tahniah bt pemenang...

sHaRiNa eLyaNa sHaRiNa eLyaNa said...

thnks sbb review :)

Busyra Takiyudin Busyra Takiyudin said...

smua header comel2.

THE AUTHOR THE AUTHOR said...

Tahniah buat pemensng..rajin direview..

Izzat Eshak Izzat Eshak said...

tahniah buat pemenang!

farahani dzaharis farahani dzaharis said...

assalamualaikum .. terima kasih ye sbb buat review .. maaf x inform sbb x perasan saya ada menang.. btw.. thankyou so much..

Dayang Deno Dayang Deno said...

semua header cantik2 :)

Abam Kie Abam Kie said...

tahniah kpd semua pemenang. done follow here. thanks.

Unknown Unknown said...

tq review :*

Unknown Unknown said...

tahniah untuk semua pemenang :) boleh blogwalking ^^

Cik Fie Cik Fie said...

tahniah buat pemenang :)