Monday 6 May 2013

Mula Berhenti Libatkan Diri Dari Join Contest/Giveaway Blogger Lain

Bila dah kahwin ni, emosi jadi cepat betul tak stabil, tadi baru je marah seorang blogger yang marah dan persoalkan kemenangan Niera. Serius rasa marah bila dia pertikaikan yang hadiah niera tuntut tu, tarikh untuk claim dah tamat ! Weii, Niera claim lepas diumumkan keputusan. Awak yang LAMBAT RESPON sampai niera terpaksa bagi mesej balik tanya kenapa lambat respon? Boleh pulak dia marah-marah??? Ini dah lebih !! Kalau taknak bagi, cakap. Kalau nak bagi lambat, cakap. Saya boleh terima sebab Niera pun ada bagi hadiah kat pemenang LAMBAT ! 


Mulai malam ini, Niera hentikan diri niera dari join segala contest/giveaway anjuran blogger. Maaf, saya dah serik dimarahi blogger. Macam tak de maruah. Seolah-olah saya ni terhegeh-hegeh. Cukuplah setakat ini. Saya taknak tuntut apa-apa dah. Kesian Nabila Medan, tiba2 saya inbox dia cakap saya tengah marah kat seseorang. erk, tak tahu knp mesej dia. Biasalah, emosi tak stabil. Sorry, dik Nabila. Terima kasih ea sebab banyak tolong akak. 


Saya tak minta dihormati, saya tak minta simpati. Tapi tolong jangan pijak maruah saya. Saya dah banyak kali kena. Saya banyak sabar. Dari terus ada rasa marah, biarlah saya berhenti setakat ini. Lepas ini mungkin saya cuma berblogwalking ke blog blogger lain atau sekadar berkongsi cerita. Maafkan saya. Jangan risau, saya akan terus menyokong blog blogger lain tapi bukan dengan cara begini lagi. :)

44 000 Budak Comel:

♥ Izni ♥ ♥ Izni ♥ said...

sabar sis. sabar sbhgn dr iman =)
chill ea

Unknown Unknown said...

Akak , be strong okey ! :)
Atiqah pun pernah kene macam ni jugak :/

Unknown Unknown said...

Akak , be strong okey ! :)
Atiqah pun pernah kene macam ni jugak :/

Unknown Unknown said...

kesian kat akak, sabar ya? astagfirullah, boleh pulak jadi kes macam ni :( sepatutnya tunaikanlah janji, cek awal mesej tu..

sabar akak, Allah sentiasa bersama ngan orang yg sabar :)

Unknown Unknown said...

harap kak niera sabar ;)

Eyqa Hasnan Eyqa Hasnan said...

Sabar akak . Memang sepatutnya blogger tu tak patut buat macam tu . Dia sepatutnya inform dulu nak bagi hadiah tu cepat or lambat .

wana wazm wana wazm said...

sabar yea sis. =)

Syazwanie Afandi Syazwanie Afandi said...

hermmmm...akak sabr yea.. tmbh kesabaran lagi. biar orang buat kita jangan kita buat orang...

Fatin Diana Fatin Diana said...

sabar ea kak. tapi bukan salah akak pun, sponsor tu yang salah sebab tak alert atau tak update dia punya inbox. ntah pape je orang macam tu.

Unknown Unknown said...

sabar, akak sabar saya pun pernah kena. Sampai sekarang hadiah tak pernah dapat harap menang je tapi tak dapat pun

nabila biela nabila biela said...

sbar niera...kdg2 sy pun geram dgn sponsor yg mcm tuh..moge dia brubah..huu

Shakirah Shakirah said...

alahai apelah sampai2 nak marah2 ni..kesian kk niera

Unknown Unknown said...

sabar ea akak . mungkin kucing dorang hilang kot , nak marah kat teddybear , teddybear dah kena koyak dengan kucing . tu yang dilepas kat akak . hehe . maaf tak sabit . nak buat akak senyum je =D

Diya Hanun Diya Hanun said...

sabar..tu je yang mampu diya ckp..sebab manusia mmg byk ragam :)kita je kena bijak tangani emosi kita..

THE KEHALUSAN KELEMBUTAN THE KEHALUSAN KELEMBUTAN said...

sabar erk niera :)

Unknown Unknown said...

Sabar ye :)

Afiqah Umairah Mohamed Afiqah Umairah Mohamed said...

Alhamdulillah, post kak niera kali ni hot... hehe.. nampak je cenggitu terus terjah... hehe


oh ye, kak niera, ujian itu tanda Allah sayang ^___^

p/s : umair tetap sokong kak niera !
ehh.. selamat exam nanti !

Anonymous said...

sabar je la kak,,mungkin dia pun ada masalh juga :) sebelum tidur akk maafkan dia ok,, :) memaafkan itu sungguh mulia

Unknown Unknown said...

assalamualaikum .. biasa lah tu akak.. disebabkan itu,i dont like to put myself in any contest or giveaway .. cukuplah join segmen yang boleh mengerat hubungan antara kita sesama blogger :) just be strong ! :)

Unknown Unknown said...

memang byk dugaan dalm berblog..blogger ni ibarat artis..baru2 ni juga saya dihentam teruk dalam entry saya mengenai PRU13

MisEyz BLurz MisEyz BLurz said...

iye?smpai mcmtu sekali?xpe..sabar jerla ek...

Unknown Unknown said...

Salam niera. Sabarlaaa. lain orang lain ragam nye. Lagi kita marah lagi kita geram dan lagi kita sakit hati. tapi perlu ingt jgn lah sampai kita di pijak2 berlebihan perlu juga tegas tapi ade cara tersendiri. :-)..apepun niera fikir jalan yang terbaik.

Unknown Unknown said...

sabar...ada balasannye

Aennathirah Aennathirah said...

Sabar yer kak.. biasa la manusia. macam-2 kerenah.. jgn marah-2 and sedih-2 lagi yer akak..

Dayang Deno Dayang Deno said...

inilah dugaan berblog.. kakdeno pun pernah tertipu... sabar ye dik..

asa banie asa banie said...

Kesiannya akak, memang tak patut budak tu, haiyaa.

♥ Miss Simple ♥ ♥ Miss Simple ♥ said...

jemput join .. :) http://misssimple30.blogspot.com/2013/05/give-away-paling-simple-by-cikgadis.html

Fiqa Nsz Fiqa Nsz said...

Sabar eh kak...

Anonymous said...

banyakkan bersabar ek :)

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ ◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

kesian niera, sama la kalau nak join akan tgok dulu GAnya..

EkaTikah EkaTikah said...

biasalah kalau lambat bagi detail ke, ape ke. tapi tak perlu nak marah2. salah sendiri, nak marah2 org lain. sabar ye kak Niera. ade hikmah disebaliknya

Cik Fie Cik Fie said...

sabar ye kak :)

Unknown Unknown said...

sabar ye niera

Unknown Unknown said...

kak niera..sabar ye..za sedih baca cerita akak..;(

nurains nurains said...

sabar ya kak :)

Maria Firdz Maria Firdz said...

sabar ea niera... dugaan dalam dunia blogger... kuatkan hati... dan jadikan blog medan utk dakwah... itu yg terbaik kot... :)

Alia Ali Ahmad Alia Ali Ahmad said...

biasa lah tu . kalau dah tak ikhlas . cm ie la jadi

hana hadi hana hadi said...

trauma sudah..xpa2.apa bleh buat kan. masuk spam kot. xtau yang mana salah..

Unknown Unknown said...

Ada jugak macam ni..takut pulak blogger baru macam saya ni nak join mana2 segmen...

Apepun, bykkan bersabar yea...

Syazwani Zunidan Syazwani Zunidan said...

Sabar ye kak niera . InShaaAllah , blogger lain akan support kak niera dari depan belakang kanan dan kiri , hehe

Nurfara Hani Nurfara Hani said...

saba yer.. ish kalau saya pun geram dengan orang yang macam tu.. fikir la sikit perasaan orang lain kan.,

sHaRiNa eLyaNa sHaRiNa eLyaNa said...

la sampai gtu jdnya..ish2..xpa2 sbr ya :)

Encik Nuuh | NurAsfar Encik Nuuh | NurAsfar said...

Kak Long sabar ye :)

Cik Fie Cik Fie said...

sabar ye kak ;)