Saturday 11 May 2013

Review Pemenang Segmen Jom Blogwalking

Blogger yang meningkat naik, seorang yang tak sombong, periang dan mesra alam. Ni yang kita mahu kan? Tak menyombong ! Blog lawa awak sangat simple tapi serius kiut giler ! Pink semestinya cute. Sidebar tersusun kemas, Tulisan mudah baca dan faham. Header unik dan menarik. Semuanya perfect !


Hai kawan lama ! Actually ni kawan masa niera spm dulu di Sekolah Agama Menengah Tanjung Karang. Dulu dia ni pendiam, sekarang tak sangka dah berblog ! Blogger baru bagi Niera. Paduan warna terang, Niera rasa lebih baik tukar background yang lebih lembut warnanya, Maybe, pink cair? Kalau blog archieve  dan kotak komen dimasukkan ke dalam scroll lebih molek rasanya sebab nampak kmas dan dia tidak panjang ke bawah :) Blog yang cantik ! 


Hai awak ! Jatuh hati pada blog awak. Design yang lebih matang berlatar belakangkan hitam dan putih. Smart ! Ringan dan sangat kemas. Saya suka ! Saya suka ! Kata-kata di Header melambangkan awak seorang yang berani, berwawasan dan juga bersemangat ! Fuyyoh ! Ayat melambung-lambung untuk awak saya bagi. Haha. Perfect !


Saya sangat minat dengan awak ! Doodle dan blog awak sangat comel ! Saya suka curi kan? Hehe. Blog awak tak comot, sweet je nampak. Nak macam tu jugak boleh? Hehe. Header awak sangat sweet macam awak sebab doodle tu buat mata saya terbeliak tak nak tutup sebab, wei ! Comel giler kot ! Dengan berbekalkan icon-icon comel tu menjadikan blog awak sangat awesome ! Cuma kalau awak letak kotak komen dalam scroll box lebih nampak mantap kot ! heeee ;) btw, blog awak best !


Haa, dia ni senior niera kat USIM. Hai kakak senior ! Adik senior nak review ni. Heee.. Shad adalah salah sorang yang rajin jugak komen entry2 di blog ni. Terima kasih. Maaf, banyak kali tak sempat tinggalkan komen kat awak sebab kita busy. Busy mmg tak boleh lepaslah kan? heee. Blog awak best, tapi kalau tukar background yang lebih lembut warnanya, pasti nampak lebih anggun. cewah ! Begitu juga dgn kotak komen. Letak dalam scroll box akan menjadikan dia lebih tersusun dan meringankan blog. Itu ju kot nak bebel. Sorry. btw, awak seorang yang awesome ! :)

TERJAH MEREKA SEMUA !!!

#Setiap pendapat Niera tak semestinya diterima kerana lain orang lain matanya, lain fikirannya, lain bebelnya. Maaf andai terasa, saya sayang anda semua. Semoga semuanya cepat kawen ! Macam saya :)



10 000 Budak Comel:

Unknown Unknown said...

amboi..doakan cepat kahwin tu..hehe..amin.. :P

comel doodle

Unknown Unknown said...

tahniah semua! bolehlah singgah lepas ni ^^

EkaTikah EkaTikah said...

eh, kak niera review kite. hihi. a'ah, terfikir nak buat scroll box kat kotak komen tu. dlm proses. thanks kak niera review blog kite. hehe. blog biase2 sahaja ^_^

Unknown Unknown said...

yeah...<3
terjah mereka dgn sedekahkan cupcakes...

Fatin Diana Fatin Diana said...

heee :D
terima kasih kak Niera untuk review ni :D
nanti nak terjah blog lain

combi combi said...

yg penting doodle tu sgt cute!

Teena Tna Teena Tna said...

Comel lah budak tu...
Btw nice to see your blog, i'm just started in blogging, please visit mine too. :)

insanbiasabiasa.blogspot.com

Unknown Unknown said...

Terjahhhh...

Shad Shad said...

tq review.. hehe.. kesian kat my blog.. tak sempat nak edit dia.. hehe. nnti cuti sem boleh edit2. hehe. part yang doakan kawen tu yang paling best :) Amiinn..

Cik Fie Cik Fie said...

tahniah buat pemenang ;)