Thursday 28 June 2012

Dirimu Kini Sudah Ada Pengganti


Alhamdulillah,masalah ini sudah dapat diatasi..Kini dirimu ada pengganti..kan ku simpan kau sebagai kenangan terindah buatku..Terima kasih kerana sudi menemani hari-hariku dengan memberi perkhidmatan terbaik buatku..Tanpamu siapalah aku..Terima kasih mak ayah sebab bagi pengganti yang baru buat niera sebagai hadiah ulangtahun niera yang ke 20 semalam :)
kini dirimu dalam kenangan




hadiah ulangtahun ke 20 :)

Kini Niera sudah boleh dihubungi seperti biasa cuma sila nyatakan nama anda ye kawan-kawan supaya senang niera nak balas.. Wassalamualaikum :)

psssstt,jom follow mereka juga (link)

18 000 Budak Comel:

Unknown Unknown said...

selamat hari jadi..:p

Deq's Qienz Deq's Qienz said...

wahhh dh ader pgnti bezz arrr..

pssttt..pak we adiah ari lahir ek..??hikhik ;p

✉ ¥ana Fauzi ✉ ✉ ¥ana Fauzi ✉ said...

Untunglaa , Happy Borndayy yeahh:D

Kira Kekuri Kira Kekuri said...

tahniah niera, kalau x silap, dual sim kan?

aisyah humaira' aisyah humaira' said...

@Kira Kekuriyup ! kebetulan niera ada dua sim card so mmg sesuai la :D

aisyah humaira' aisyah humaira' said...

@Deq's Qienz ops!encik tunang niera blm lagi balik mlysia..ni mak ayah yang bg :)

ADEEYA ADEEYA said...

Bestnyeee dapat new phone :D

✿INA AINAA✿ ✿INA AINAA✿ said...

ya Allah seronoknya bufdauy hari jadi dapat fon..ena kalau dapat result terbaik baru boleh dapat benda2 gini..wahhh, untungnya sis... apapun, selamat hari lahir sayang.. ^.^

amal amal said...

Nieraaa , phonee baru nieraa samaa ng amal , tp amal warnaa putih :)

Ain Ain said...

Mane satu hadiah aisyah ?

imantizz_truper imantizz_truper said...

assalamualaikum niera...salam ukhuwah...saya dah lama follow awak tapi tak pernah jalan2 dekat blog awak...kita sebaya..emm,hnset awak yg lama jenama Samsung tu sama dengan hnset saya..baru bli tapi saya tak gunakan pun..simpan buat pekasam...hehehehe

aisyah humaira' aisyah humaira' said...

@amal sama?wah,ada jodoh ni..sorang putih sorang hitam :)

aisyah humaira' aisyah humaira' said...

@Ainnokia tu yang terbaru..yang samsung dah masuk sungai dan lemas! :(

aisyah humaira' aisyah humaira' said...

@imantizz_truperwaalaikumussalam..laa,knp buat pekasam?

Cikrosecute Cikrosecute said...

selamat hari jadi humaira...

Unknown Unknown said...

selamat hari tua .. hihi~

imantizz_truper imantizz_truper said...

@aisyah humaira' saya selesa guna hnset lama...jenama nokia,kakak yg bagi...lagipun,hnset nokia saya nie sama dgn pemilik hati saya...jadi sayang nak guna hnset baru...hehehe...bila saya masuk u nanti lah saya guna dgn rasminya...hehehe

Encik Nuuh | NurAsfar Encik Nuuh | NurAsfar said...

^^,