Monday 25 June 2012

Niera Tidak Dapat Dihubungi Buat Masa Sekarang


Allahuakbar..Maaf kawan-kawan,nira tak dapat dihubungi buat masa sekarang gara-gara camping minggu lepas..Oh tidak,handphone niera ikut mandi dan terjun ke dalam tasik .. Dah la tak perasan,after belajar berenang dalam sungai tersebut,5 minit lepas naik ke darat baru perasan yang phone dalam poket seluar..macam dah terlambat je rasanya untuk keringkan atau selamatkan nyawa phone tu tapi tetap la jemurkan dia..thats why niera tak balas mesej dan kol sesiapa waktu ini..harap maklum..dan rasanya semua nombor niera hilang..aduhh..apa-apa inform di fb atau di fanpage niera okay :) 

pssstt,untuk segmen niera , insyaALLAH niera cuba usahakan untuk umum keputusan 27 jun 2012 okay :)
 Assalamualaikum :)

9 000 Budak Comel:

IeLa tU sAya.. IeLa tU sAya.. said...

mun aq rndu nak dgar ko ktawa ;(

IeLa tU sAya.. IeLa tU sAya.. said...

mun aq rndu nak dgar ko ktawa ;(

IeLa tU sAya.. IeLa tU sAya.. said...
This comment has been removed by the author.
aisyah humaira' aisyah humaira' said...

@IeLa tU sAya.. jgn lah sedih..aku lagi sedih..ni pun tak blk usim lagi..dari kem terus blk umah..

sunshine =) sunshine =) said...

x sbr nk tggu kptsnnya.. (:

Iza Zaty Iza Zaty said...

wahh, samsung corby tu ~
hehe. sian kak Niera ~ sabar k :) Allah sedang uji kita .

miss yatie miss yatie said...

kesian phone tu, lain kali ajar ia berenang dulu, biat tahan duk dalam air heee

Soul Seeker Soul Seeker said...

nampak gaya kena beli phone baru ni. hihi

sHaRiNa eLyaNa sHaRiNa eLyaNa said...

oh cian niera..tp nak post brg tu kena ada no telephone la dear..pjm la mana2 no ya..sng sha nak post nnt :D..t shout kat cbox sha ya :D