Saturday 30 June 2012

Saya Terima Awak Seadanya




saya baik dengan awak, tak bermakna saya cintakan awak.
tapi kalau ditakdirkan awak adalah orang yg telah ditetapkan untuk saya, saya terima awak seadanya :)
cinta kadangkala menuntut pengorbanan dan tak semestinya orang yag kita cinta itu jodoh untuk kita tapi wajiblah bagi kita mencintai siapa pun jodoh kita :')
Terimalah seseorang itu seadanya kerana semua tidak sempurna kecuali cinta hati kita yang satu iaitu ALLAH :)

 psssstt,jom follow mereka juga (link)

7 000 Budak Comel:

MicoBlink Butik MicoBlink Butik said...

sweetnyer.. insyallah kan.. :)

Beiby Yatie Beiby Yatie said...

wah !! sukenya dengan kata2 di atas tu..

miss yatie miss yatie said...

kita akan merasa bahagia, kalau kita tidak memaksa..jadi yg terbaik begitulah, terima seadanya...

Unknown Unknown said...

sukesuke ;)

Ikhwan Suhaimi Ikhwan Suhaimi said...

Bile becinta tapi rupanya ia bukan jodoh kita.. itu amat.. :(

*btw thanks Aisyah, because follow me. being follow by fofular blogger ... yuhooooo !

THE AUTHOR THE AUTHOR said...

Love is blind

EkaTikah EkaTikah said...

suke dgn ayat tu. kalau ade jodoh, takkan ke mana jua