Tuesday 5 June 2012

Header Free Untuk Pengomen Bertuah | Pemenang Segmen Ain Nak Review Blog

Alhamdulillah :)
Firstly,Niera adalah pengomen terpantas dan bertuah untuk dapat header free ikut citarasa sendiri dan yup berjaya sebab ikut syarat kot :D
actually ni first time masuk blog http://beehac.blogspot.com and memang comel sangat blog dia! then try2 la masuk kotak komen untuk ikut syarat yang diperlukan..boleh baca komen niera di http://beehac.blogspot.com/2012/06/tempahan-header-dan-banner-untuk.html dan niera yang terpantas taw ! petang tadi alhamdulillah header free untuk niera dah ada :)

niera pilih purple pulak kali ni..amacam?cun tak?cun kan! :D

nak tengok header pemenang lain boleh terjah disini > http://beehac.blogspot.com/2012/06/header-free-untuk-pengomen-bertuah.html dan blog si comel ni banyak jugak freebies doodles yang cute! terjah taw blog dia!

secondly,alhamdulillah niera antara 10 pemenang untuk segmen "ain nak review blog korang" :) terima kasih ! singgah dan terjah pemenang lain di > http://cikyayastory.blogspot.com/2012/06/pemenang-segmen-ain-nak-review-blog.html dan tahniahhh kepada semua pemenang! anda semua hebat2 ! ehh,niera je yang still biasa2 .. hihi :) jangan lupa terjah blog ain tau !