Saturday 16 June 2012

Siapakah Rakan Blogger Yang Buat Niera Terharuuu Ni??

Assalamualaikum semua :D
Alhamdulillah,first of all,niera nak tanya apakah perasaan anda jika blog anda direview secara tiba-tiba?wah!mesti rasa sesuatu yang wow wow dan wow! best kan? tak popular pun tak pe asalkan ada juga yang sudi like , like dan terus like blog comot milik niera yang huduss ini .. hehe :)

Seseorang kalau buat sesuatu tanpa dipaksa atau mengaharapkan balasan,pasti ianya ikhlas dari hati.betul tak? betul tak? Jadi niera dengan rasa rendah hati mengucapkan ribuan jutaan terima kasih kasih dan kasih kepada 2 blogger ini. Siapakah mereka? Jom kita terjah !


Ni blog pertama yang tolong review kan blog niera tanpa paksaan ataupun sebagai tanda niera join segmen dia tapi tiba-tiba jadi faverettt blog pulak pada dia..tak percaya?cuba tengok dalam post ini dan tengok blog siapa yang direview..hik3 :D


Haaa,ni lagi satu blogger yang tolong review blog niera..baiknya awak! hihi.. Dalam post yang ini , Niera telah baca dan komen kat situ..semua yang direview dalam post tu orang-orang hebat..niera je yang rasa keciknye diri ni kat dalam post tu..pssstt,niera memang kecik > 144cm..kecik tak?hik3 ..

Ehh,apa tunggu lagi?Jom mulakan serangan balas ke blog-blog awesome diatas dan follow mereka ! :D